اخبار ویژه

پیام تبریک ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات به مناسبت هفته بسیج

کد خبر : 19022
سه شنبه 1 آذر 1401 - 22:02
هفته بسیج 1

سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی در  پیامی؛ با تبریک هفته بسیج، این شجره طیبه را یکی از ماندگارترین و جاودانه ترین یادگار‌های حضرت امام (ره) و از عظیم ترین سرمایه‌های نظام و انقلاب دانست که باوجود آن هرگز کوچکترین آسیبی به کشور عزیزمان  وارد نمی شود. ‎

به گزارش روابط عمومی و امور اطلاع رسانی و رسانه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان متن کامل این پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج یک رمز است. رمز بزرگ و ماندگار عشقبازی و ایثار و فداکاری در خطیرترین عرصه های مجاهدت در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب، میهن اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) و بسیجی یک نماد و الگوی بی مانند در تاریخ مقاومت ملت ماست. عنصر بی بدیل و بی همتایی که در سایه تفکر آرمان خواهی انقلابی و پیروی محض از ولی فقیه زمان، از دوران دفاع مقدس در قالب ارتش بیست میلیونی و دیگر صحنه های رزم و رزم آوری تا مقابله با انواع بلایای طبیعی، اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا و مشارکت در گروه های جهادی برای محرومیت زدایی از چهره مناطق مختلف تا مبارزه بی امان در سنگرهای جنگ نرم و رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی رسالت خود را با تمام ظرفیت به انجام رساند.
بسیج که در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان بنیانگذار کبیر و حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) تشکیل شد، دارای چنان نیروی نافذ و کنترل ناپذیری گشت که خیلی زود در قلوب عاشقان روح الله رخنه کرد و امروز در اغلب ارکان و عرصه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و همانند آن بقدری توسعه یافت که ردپای آن را در اغلب نهادها از بسیج طلاب، رسانه، اساتید، ادارات و ... می توان مشاهد کرد. امروز بسیج، یکی از ارکان اساسی قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بشمار می رود.
بسیج، یکی از ماندگارترین و جاودانه ترین یادگار‌های حضرت امام (ره) و از عظیم ترین سرمایه‌های نظام و انقلاب است که در سایه سار رهبری ها و منویات و فرامین فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای تداوم راه و هدف خویش با تمامیت قوا و انگیزه در مسیر پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی گام برمی دارد.
"بسیج لشکر مخلص خدا" و یار و همراه مردم و در کنار آنان و زیباترین جلوه مردمی قدرت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شعاع خیره کننده عظمت وجودی آن تا ابد بر روی تاریخ پرافتخار میهن اسلامی ایران درخشش خواهد داشت.
امروز دشمنان قسم خورده انقلاب که به خیال خام خود با اردوکشی خیابانی و راه اندازی خط اغتشاش سعی دارند تا صدمات جدی به نظام بزنند و در رویای باطل خود نظام را براندازند، تمام هراس و وحشتشان از مجموعه نیروی شکوهمند و پرعظمتی است که تحت عنوان بسیج در سراسر ایران پهناور اسلامی تحت لوای تفکر ناب حسینی (ع) گسترانیده شده است و سپر روئین و نفوذناپذیر خود را که از تار و پود فرهنگ ایثار و شهادت بافته شده؛ در برابر تیرهای سهمناک استکبار و ایادی آن برای حفاظت از انقلاب اسلامی علم کرده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن بسیجی ایران اسلامی و استان ولایتمدار هرمزگان محافظان و تولیدگران خلیج تا ابد فارس بویژه شهدای بسیجی حوادث اخیر کشور بدست اغتشاشگران مزدور و سفاک؛ هفته بسیج را به تمام بسیجیان به ویژه بسیجیان عرصه کار و تلاش  و مردم شریف، مومن و انقلابی که در دوران دفاع مقدس براستی تجلی اعزام های بزرگ بسیجیان به جبهه های نبرد حق علیه باطل بودند، تبریک می گویم و از آستان خداوند سبحان، برای همه این عزیزان جان برکف، عافیت، عزت روزافزون و اقتدار و سربلندی مسئلت دارم.


سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی

ارسال توسط : مدیریت رسانه و…
بازدید
دیدگاه