اخبار ویژه

پیام ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان به مناسبت لیالی پرعظمت قدر

کد خبر : 19703
یکشنبه 20 فروردین 1402 - 10:39
سازمان بسیج کارگران وکارخانجات هرمزگان

به گزارش روابط‌عمومی و امور رسانه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان، امیرارسلان شهبازی ریاست این سازمان پیامی به مناسبت لیالی پرعظمت قدر منتشر کرد.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم تعالی 

شب هاي قدر اوج معنويت رمضان است، شب هايي است که زندگي مومن در آن سراسر رنگ خدا مي گيرد، پهنه اي است که روزه دار، بر آن مي ايستد و بر همه ما سواي حق پشت مي کند و در خلوت پر راز شب با اخلاص در پيشگاه خدا همه چيز و حتي خود را به فراموشي مي سپارد و بند دل از تعلق ها باز می‌کند.

 

شب های قدر بزرگ‏ترين گواهی سند امامت در طول زمان است. شبي است که خورشيد فروزان حيات امام علي عليه السلام، در افق روز نوزدهم رمضان سال چهلم هجري در آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشير مسموم نفاق و کين، فرق اسوه‌ی عدالت گستري را شکافت. آنان که مي خواستند نور خدا را خاموش کنند، نمي دانستند که اراده الهي، بر مانايي علي عليه السلام استوار است و مي بينيم که همچنان، کردار و گفتار امام مؤمنان، چراغ راه مردان خدا و حق جويان و يکتاپرستان جهان است.

 

اينجانب ضمن عرض تسليت اين ايام، توفيق بهره مندي از عنايات و الطاف ويژه حضرت حق در شب هاي قدر را براي مردم شريف و متدين استان هرمزگان خصوصا جامعه‌ی کاروتلاش استان از خداوند منان مسئلت مي نمايم و اميدوارم در اين شب ها همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي بويژه رهبر معظم انقلاب ،توفيق بهرمندی از دعای خیر امام زمان (ع) را داشته‌باشیم.

 

 

ارسال توسط : مدیریت رسانه و…
بازدید
دیدگاه