اخبار ویژه

فجر۴۴| پیام تبریک ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان به مناسبت ۴۴ دهه پر خیر و برکت فجر

کد خبر : 19418
پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 20:39
ریاست سازمان

ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به خانواده بزرگ جامع کار و تلاش تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی  امور ارتباطات و رسانه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان متن پیام سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی به شرح زیر میباشد.

«دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که صفحه زرینی را در تاریخ حیات آدمی گشودند و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین ‎انداز کردند. این روزها یادآور اراده و عزم ملت ایران در مسیر تحقق فرداهایی بهتر و یکدلی و همراهی همیشگی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای انقلاب است. 

از انقلاب بهمن 57 تا به امروز 44 سال می‌گذرد.انقلاب اسلامی ایران، نهضتی بزرگ، شکوهمند و تأثیرگذارست که توانست در روز 22 بهمن غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند.

 

این انقلاب تاریخی در طی سه دهه گذشته توانسته گام‎‎های بلند و محکمی در پیشبرد اهداف خود بردارد و تا رسیدن به مرحله گذر از بحران‎ها و فشار‎ها راه کوتاهی در پیش دارد. با وجود این، پیمودن چنین مسیری نیازمند همت و هوشیاری پیوسته است.با وجود همه ناباوری‌ها و همه تلاش‎هایی که در سطح بین‌المللی به‌عمل آمد، انقلاب اسلامی امروز پس از چهار دهه موفقیت به این باور قلبی رسید که تأثیرگذارترین رویداد معاصر جهان بوده که نه تنها رو به افول نرفته، بلکه پرتوافشانی آن روز به روز بیشتر می‌شود.

 

با اتکای به خداوند و مردم عزیز ایران در دوره پس از انقلاب و به فاصله سال‌هایی که کشور درگیر جنگ تحمیلی و تحریم‌های نابخردانه بود فعالیت خیره‌کننده‎ای در صنایع کشورو جامعه کار و تلاش  رخ داد.

اوج فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی و جامعه کار و تولیداستان هرمزگان و  ایران را بدون شک باید پس از انقلاب دانست .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، چهل و چهارمین  سالگرد بهار انقلاب و یوم‌الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه بسیجیان جامعه  کار و تلاش: تولیدگران،صنایع،کارگران،کارخانجات  تبریک عرض می‎نمایم.

 

امید است که در سایه الطاف الهی، ایران عزیزمان با عبور از تمامی دشواری‎ها، به جایگاه رفیعی که شایسته و درخور ظرفیت‎ها و توانمندی‎های آن است، دست یابد.»

/انتهای خبر/

ارسال توسط : مدیریت رسانه و…
بازدید
دیدگاه