اخبار ویژه

برگزاری دوره توانمندی سازی فعالان فضای مجازی بسیج کارگران وکارخانجات کشور

کد خبر : 19482
دوشنبه 24 بهمن 1401 - 15:40
سازمان بسیج کارگران وکارخانجات هرمزگان

دوره توانمند سازی فعالان فضای مجازی بسیج کارگران و کارخانجات کشور در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور فعالان فضای مجازی سازمان کارگران وکارخانجات کل کشور در اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور رسانه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان؛

دوره توانمند سازی فعالان فضای مجازی بسیج کارگران و کارخانجات کشور در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ در اصفهان

 

اله بداشتی ریاست سازمان بسیج کارگران وکارخانجات کشور عنوان کرد: دوره‌ی توانمند سازی باید دوره ای دوطرفه باشد نه اینکه صرفا یک سخنران باشد، تعامل باید شکل بگیرد.

حوزه‌ی فرهنگی و خصوصا فضای مجازی همیشه‌ی بخشی از دغدغه ها و سخنان مقام معظم رهبری بوده است، همین کلام حضرت آقا بس که فرمودند من اگر رهبر نبودم رئیس فضای مجازی کشور می شدم این سخن نشان می دهد که نگاه راهبردی ولی‌امر مسلمین به این بعد است و حتی در صحبت ها فضای مجازی را هم تراز با انقلاب اسلامی قرار میدهند زیرا دشمن با ابزار رسانه ای که حتی زمین هم در اختیارش است به میدان آمده است ما در جنگ ترکیبی با ابزار فضای مجازی و رسانه و با پشتیبانی جهانی یا جنگ جهانی رسانه ای مواجه هستیم که دشمن با کوچک ترین فرصتی که می‌یابد حمله می‌کند.

 

 

بداشتی افزود: رسانه های دشمن در اتفاقات اخیر بیش از ۶۰هزار دروغ و بیش از ۳۰ هزار دروغ فقط در حوزه های اقتصادی، را به خورد مخاطبان ما دادند؛ آنها دروغ را با ترکیب خاصی در کنار حقیقت قرار می‌دهند که گاهی تحلیل‌گران را هم دچار اشتباه می‌کند اینچنین دشمن در فضای رسانه ای با استفاده از ابزار مختلف دروغ را آن‌قدر نزدیک به راست قرار می‌دهد که افراد را دچار تردید می‌کند.

 

 

ریاست سازمان بسیج کارگران وکارخانجات کشور ادامه داد:  سربازان ولایت، این عرصه عرصه‌ی مهمی است، در گام دوم انقلاب حضرت آقا محوریت را بر اساس جوانان، امید به آینده، جهش در پیشرفت، مدیریت و روحیه جهادی قرار دادند. نکته ای که در این جنگ باید در نظر گرفت این است که دشمن ابتدا حرف اول را در هر حوزه‌ای می‌زند، این فرصت باید از دشمن گرفته شود و در واقع فرصت روایت اول باید از دشمن گرفته شود.

 

 

اله بداشتی در انتها اظهار داشت: در فضای مجازی کسی که بتواند کلام اول را منعقد کند برنده است، شما جهادگران فضای مجازی باید علاوه بر تولید محتوای خوب شبکه سازی کنید. شما مدیران شبکه های فضای مجازی هستید، باید افرادی را تربیت کنید که در جای جای ایران اسلامی و در پایگاه ها حضور فعال داشته باشند؛ انتظار ما از شما مدیریت این شبکه است.

ارسال توسط : مدیریت رسانه و…
بازدید
دیدگاه