اخبار ویژه

نشست هماهنگی دومین جشنواره فرهنگی ورزشی حوزه بسیج ادارات و کارگری کارخانجات

کد خبر : 19346
جمعه 30 دی 1401 - 17:39
ادارات

نشست هماهنگی دومین جشنواره فرهنگی ورزشی حوزه بسیج ادارات و کارگری کارخانجات سپاه ناحیه بندرعباس با حضور فرماندهان بسیج ادارات و کارگری، بسیج مقاومت سپاه، دبیر هیئت همگانی ورزش هرمزگان و نماینده ادارات دولتی بندرعباس برگزار شد.

این نشست با حضور سرگرد قنبری فرمانده بسیج ادارات و کارگری و کارخانجات سپاه ناحیه بندرعباس، سرهنگ حمید ماندگاری فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه بندرعباس و مسلم کریمی دبیر هیئت همگانی ورزش هرمزگان برگزار شد.

 

سرهنگ حمید ماندگاری نماینده ادارات دولتی بندرعباس به عنوان رئیس ستاد جشنواره فرهنگی ورزشی بیان داشت: مسابقات ورزشی در سلامت جسم و روح و روان تاثیرزیادی دارند ورزش یک رقابت سالم است برای انسجام و اتحاد نیروها و ادارات دولتی باید از ورزش استفاده شود واخلاق اولویت در هر نوع ورزش است. ورزشکارهای با اخلاق در یادها می‌مانند، مانند مارادونا، پله و همیشه سعی کنیم ورزش را با اخلاق ادامه بدهیم که کشور ما از قدیم‌الایام در ورزش و اخلاق سرآمد بوده و هست.

کریمی مدیر اجرایی جشنواره اظهار داشت :امسال کیفیت و رضایت ادارات برای ما ملاک است و ما بودجه مالی برای ورودتیم ها را جوری تنظیم کردیم که همه ادارات بتوانند شرکت کنند و زمان برگزاری مسابقات به پرداخت وجه مالی تیم ها بستگی دارد و فقط برای شرکت در مسابقات تا ۹ بهمن ماه فرصت دارند. 

کریمی افزود: فوتسال در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه، دو میدانی ۱۷ بهمن‌ماه، تنیس آقایان ۱۸بهمن ماه، تنیس بانوان ۱۹ بهمن‌ماه، فوتبال دستی آقایان ۲۳ بهمن ماه، فوتبال دستی بانوان ۲۴ بهمن‌ماه، دارت آقایان ۲۵ بهمن‌ماه و دارت بانوان ۲۶ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

در پایان کریمی بیان داشت: هر تیمی برای شرکت در مسابقات باید توسط پایگاه مقاومت وحراست اداره تأیید شود.

ارسال توسط : مدیریت رسانه و…
بازدید
دیدگاه